Sayfalar

10 Eylül 2012 Pazartesi

Facebook Biyografi Yazısı Facebook Hakkında Yazısı Uzun Güzel Hakkımda

Hey.
SeLam FaLan Demiycem.
Ben Dilara  .
96 doqumluyum .
İstanbuL , Bakırköy'de 0turuyorum.
Elazığ'lıyım .
Kitap 0kumayı Cook Severim.
Heyecan , qeriLim Tarzı KitapLar
vazqeciLmezim oLmustur herzaman.
Neyse Konuyu DaqıtmayaLım.
Cok qüzeL hobiLerim Var Benim.
FoToqraF Cekmeyi Cekinmeyi Cok
Severim.
Ve ProFesyoneL MakineLere
oLağanüstüü bi iLqim var.
Cok Severim Yanii.
Kii Hic aLamadım o makineyii.
Ama aLıcam İnsaLLah yanii (:
Neyse Nerde KaLmıstık.
ErkekLerin Sevqisine Pek İnanmam.
Bütün ErkekLer Aynıdır Diyen KızLara ;
Ben Senin biLdiqin ErkekLerden
deqiLim diyen erkek .
Gene Sen Bırakıp Gidiyorsun ya Sonu
qene AyrıLık ya .
Desende demesende FARKETMEZ.
Çünkü İnanmıyorummmm.
Ama İnanmak İstiyorum.
Sonuna kadar 0na qüvenebiLmek,
0nunLa yasLanmak .
herkesin Hakkı .
Ama Bu Devirde Bütün askLar ...
Ve ;
Kendimi Seviyorum.
TipimLe iLqiLi yorum yapan ezikLer;
Kendinize sakLayın yorumLarınızı
cünkü ,
RenkLer Ve ZevkLer TartısıLmaz.
Ve Bu Konuda SeninLe PoLemiğe biLe
qiremem Emin oL .
Neysee ya cok daqıttık konuyu , nerde
kaLmıstık ?
Heh işte şey diyodum.
Cok SıcakkanLı Bir İnsanımdıır.
KaFa denqim oLan herkezLe
kaynasabLrm .
Ama DOST oLmam .
Tanısan Coook Seversin Emin OL ;)
Neyse İşte .
Hakkımda biLmen qerekenLer bu
kadar daha FazLa bisi oLursa Ben Size
SöyLerim ;)
Heeeeee ,
Bişi Daha .
Ay BiyoqraFini 0kudum Cok qüzeL.
FaLan Diye Mesaj Atma .
Uqrasmayı Sevmiyorum . !

Facebook Biyografi Yazısı Facebook Hakkında Yazısı Uzun Güzel Hakkımda

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder