Sayfalar

10 Eylül 2012 Pazartesi

Facebook Hakkında Yazısı Uzun Facebook Hakkımda Yazısı Güzel

Öncelikle Merhaba ♥
iPhonem yok. popüler değilim.
Durumlarımı 1000-2500 kişi
beğenmiyor. Anneme babama
saygısızlık yapmayı bir şey olarak
görmüyorum. Sevgili peşinde değilim .
Önüme gelene kardeşim demiyorum.
Sevmediğim kişinin yüzüne
gülemiyorum. Havalı olma ve havalı bir
sevgili bulma takıntım yok. Bu
yaptıklarım beni ezik, sizi popüler
gösteriyorsa kralsınız ne diyim. Bi imza
versenize ♥
Aynı şarkıyı 100 kere dinleme
manyaklığı olan,sabah suyu yüzüne
çarparken suyun bileklerden
dirseklerine akmasını çok seven,
kulağında mp3 ile gezerken klip
tadında yürüyen, doğru insanı bekleyip
yalnız kalan, ellerini bi türlü ısıtamayan,
girdiği kapalı bir mekanda ilk önce çıkış
kapısının nerede olduğunu arayan,
masaya oturduğu zaman ilk olarak
ayaklarını koyacak yer arayan,
küçükken radyodan kaset dolduran , iki
eli birden doluyken elektrik düğmesini
burnuyla açıp kapayan, otobüsü
kaçırınca gurur yapıp arkasından
koşmayan, hayatında hiç lost
izlememenin eksikliğini hissetmeyen,
eşşek kadar kızların 3 yaşındaki kızlar
gibi konuşmalarına sinir olan, yolda
giderken kaldırımdaki karo taşların
çizgilerine basmamaya özen gösteren,
gülünmemesi gereken yerde gelen
gülme krizinin verdiği haz ve acıyı
birçok kez yaşamış olan, bir türlü
insanlara güvenmemesi gerekirken her
defesında aynı hataya düşen,
kazanmışlıkları ve kaybettikleriyle
güçlenen hayatı sil baştan yaşamayı
seçen koca dünyanın bir nedeni de
ben olayım diyen bir insanım.
- Beni kaybetmeyi göze almışsan inan
umrumda bile olmazsın.Arkamdan
konuşma. Söylüceklerin varsa bunları
yüzüme söyle. Tanışmak istiyosan
benle konuşarak tanı, başkasından
duyduklarınla hareket etme.
- Buda Beniim Dünyaaam - ♥

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder